E allora bevo!! – So drink!!

” Dint’ ‘a butteglia

n’atu rito e vino

è rimasto….

Embè

che fa

m’  ‘o guardo?

M’ ‘o tengo mente

e dico:

– Me l’astipo

e dimmane m’ ‘o bevo? –

Dimmane nun esiste.

E ‘o juorno primma,

siccome se n’è gghiuto,

manco esiste.

Esiste sulamente

stu mumento

‘e chistu rito ‘e vino int’ ‘a butteglia.

E che  ffaccio,

m’ ‘o pperdo?

Che ne parlammo a ffà!

Si m’ ‘o perdesse

manc’ ‘a butteglia me perdunarrìa.

E allora bevo….

E chistu surz’ ‘e vino

vence ‘a partita cu l’eternità! “

Eduardo De Filippo

Into the bottle remains a last drop of wine ….
Well,  I look at it?
I have that in mind and say:
I keep it and drink it tomorrow?
Tomorrow does not exist
And the day before, as it is gone, does not even exist.
There is only this moment and this drop of wine in the bottle
And I miss this?
What’s forget about it
If I lose it even the bottle not forgive me
So drink …….
And this sip of wine
wins the game with eternity.

                                               

Eduardo De Filippo

 

5 pensieri su “E allora bevo!! – So drink!!

Lascia un commento